Just nu gratis leverans! Ange koden FRIFRAKT i kassan.

FAQ

FAQ

Här finner du svaren på vanligt förekommande frågor.
Tveka inte att kontakta oss om du inte hittar svaret på din fråga här.

  • Stort utbud av produkter

    Stort utbud av produkter

    Hos oss hittar du en bred variation av produkter till stjärnklara priser.

  • Smidiga leveranser

    Smidiga leveranser

    Välj det leveransättet som passar dig bäst. Du har även möjlighet att välja spårbara leverenser.

  • Svar inom 48 timmar

    Svar inom 48 timmar

    Vår kundtjänst jobbar för att besvara dina frågor så snabbt som möjligt.

  • Säker betalning

    Säker betalning

    Vi erbjuder säkra betalningslösningar och delbetalning med Klarna.

Vanliga frågor

Kan jag ångra mitt köp?

Enligt konsumentskyddslagstiftningen inom EU har du möjlighet att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du har mottagit produkten.

Finns det vissa produkter som inte går att ångra?

Vissa varor undantas från möjligheten att returnera enligt ångerrätten. Det innebär att dessa produkter inte kan returneras. Denna information finns tillgänglig på vår webbplats och inkluderar följande:

  1. Produkter som har blivit individuellt anpassade enligt dina specifika önskemål eller som har fått en tydlig personlig prägel.
  2. Produkter som har brutits ur sin försegling och inte kan returneras av hälsoskäl eller hygienskäl.
Kan jag avbryta mitt köp innan jag har tagit emot beställningen?

Det är inte möjligt att avbryta en beställning efter att köpet har slutförts, eftersom beställningen omedelbart skickas från leverantören.

Hur långa är leveranstiderna?

Då vi samarbetar med oilka leverantörer kan leveranstiden variera. Generellt kan leveranstiden vara upp till 28 dagar. Som kund får du information om förväntat leveransdatum i samband med ditt köp. 

Kan jag spåra min leverans?

Vissa paket kan skickas med spårningsnummer, medan andra inte har detta alternativ tillgängligt. Om ditt paket är spårbart kommer du att få en e-postmeddelande med information så snart det har skickats från lagret.

Min produkt var trasig när jag fick den, vad gör jag nu?

Kontakta kundtjänsten på info@prylplaneten.se så får du hjälp med ditt ärende inom 48 timmar. 

Vanliga frågor

Logga in

Glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa konto